Chromos

Chromos snažno u susret svojoj 100. godišnjici

» Robu ćemo proizvoditi samo u najboljim kvalitetama« zapisao je utemeljitelj današnjeg Chromosa boje i lakovi d.d. daleke 1920. godine. Tvrtka je od tada prolazila kroz različite promjene, uvjetovane vremenom i društvenim okruženjem, ali i vlastitim vrlinama kao i slabostima. Međutim, kôd kvalitete ostao je generacijama ugrađen u mentalitet Chromosovih zaposlenika. Prema suvremenim marketinškim doktrinama i u borbi za uspjeh u bespoštednim tržišnim uvjetima naše se boje, lakovi i proizvodi za graditeljstvo uvrštavaju u viši srednji cjenovni razred, dok kvalitetom receptura i primjene stalno teže ka najvišim pozicijama.

Zadnja velika analiza tržišta pokazala je da robna marka Chromos ima svoju prepoznatljivost i moć i da se kroz desetljeća s potrošačima uspostavio čvrst odnos temeljen na povjerenju. To vrijedi za naše industrijske proizvode, kao i za široku potrošnju. Vjeruju nam profesionalni korisnici: parketari, fasaderi, ličioci, ali i krajnji korisnici, u čije poslovne prostore i domove ulazimo svojim proizvodima. Ponosni smo što u današnjim velikim poslovnim investicijama sudjeluju deseci naših proizvoda. Istraživanje percepcije krajnjih kupaca pokazalo je da u Hrvatskoj gotovo i nema doma u kojem se, u nekom trenutku, nisu susretali s Chromosom.

Ovo povjerenje shvaćamo kao obavezu. Usprkos gospodarskoj krizi, ili baš zbog nje, Chromos aktivira sve svoje unutarnje snage i uz podršku korporacije Helios Group, kojoj pripadamo već deset godina, snažno korača prema svojoj 100. godišnjici. Kriza nas potiče da ojačamo komuniciranje s tržištem i da budemo spremni odgovoriti na njegove impulse.

Nastavit ćemo održavati odličnu komunikaciju s profesionalnim korisnicima, a značajno se otvaramo prema prodajnom osoblju u širokoj potrošnji i prema krajnjim korisnicima. Želimo prisniji odnos s arhitektima, projektantima, izvođačima radova i udrugama za održavanje zgrada na način da im izađemo u susret i pružimo brzu suradnju sa svim našim stručnim službama. Između ostalog i ova je Chromosova stranica u toj funkciji.

Svojim širokim tržišnim programom, od lakova za parkete, unutarnjih zidnih boja, fasadnih boja i žbuka, lazura za drvo, praškastih proizvoda za graditeljstvo do boja za drvo i metal u industriji i boja za ceste pokrivamo najširi program potreba tržišta. Širina asortimana i duga tradicija daju nam sinergiju u razvoju i sigurnost u ponudi.

Chromos je najveći hrvatski proizvođač boja i lakova, ali ima ime i poziciju na svim svojim tradicionalnim tržištima u regiji. Parketnim lakovima Chromoden prisutni smo na tržštu Slovenije i spremni smo se pozicionirati i na drugim tržištima Europske unije.

Naš je cilj na svojim tradicionalnim tržištima osnažiti robnu marku Chromos i biti prepoznat kao proizvođač koji u sferi boja, lakova i graditeljstva razumije ispunjava potrebe širokog kruga kupaca, a u komunikaciji s njima razvija nove proizvode, pruža kvalitetan servis i u svemu uvažava skrb za okoliš i zdravu životnu okolinu.

U okviru Helios Group slijedimo zajedničku viziju da kao korporacija budemo među deset najboljih proizvođača boja i lakova u Europi. U tu viziju i naš doprinos njenoj realizaciji čvrsto vjerujemo.