Baumit

Prodajnu marku Baumit čine dva koncerna u privatnom vlasništvu, Wietersdorfer Gruppe i Schmid Industrieholding, s tradicijom duljom od 115 godina.

Tradicija

Godine 1988. su dva austrijska vodeća regionalna proizvođača građevinskog materijala sklopila ugovor o suradnji s ciljem zajedničke prodaje proizvoda robne marke Baumit, vrhunske kvalitete.

Od samih početaka proizvodnje i prodaje Baumit proizvoda, cilj je zauzeti i zadržati vodeće mjesto u svijetu građevinskih materijala.

Marka Baumit je danas prisutna u svijesti građevinara i razvila se u jednu od najpoznatijih marki građevinskog materijala. Jasni ciljevi u poslovanju pzicionirali su Baumit kao broj 1 u Austriji, ali i drugim zemljama gdje posluje. U Hrvatskoj Baumit posluje od 1996. godine sa sjedištem u Zagrebu. Godine 2013. Baumit u Hrvatskoj se fuzionira sa tvornicom WP-Kamen smještenom u Siraču, u jedinstveno poduzeće novog imena „Baumit Croatia“ d.o.o., sa sjedištem u Siraču. Poduzeće je u 100%-tnom je vlasništvu Wietersdorfer Baustoffe Beteiligungs GmbH sa upravom u Klagenfurtu. Veći dio prodajnog asortimana proizvodi se u hrvatskoj tvornici. Početkom 2005. godine Baumit u Hrvatskoj započinje poslovanje u vlastitoj poslovnoj zgradi sa uredima i skladišnim prostorom, a isto tako za područje Dalmacije uređuje vlastiti uredsko-skladišni prostor u Solinu.

Baumit – model uspjeha u vremenima globalizacije: 30 zemalja u 20 godina

Pokretač ove jedinstvene suradnje je od početka ustrajno nastojanje obje tvrtke proširenje marke Baumit izvan granica Austrije. Od nastanka Evropske unije i pristupanja Austrije uniji, Baumit više ne poznaje granice. Proširenje Europske unije dodatno i znatno povećava prilike i mogućnosti. Baumit je trenutno svojim proizvodnim odnosno trgovačkom podružnicama zastupljen u ne manje od 28 zemalja srednje, južne i istočne Europe. U protekle tri godine Baumit je na ovim prostorima investirao u tri proizvodna pogona. U BIH u Rakovici, u Sloveniji u Sežani i u Srbiji u Aranđelovcu. Iz ovih tvornica materijali, također, stižu i na hrvatsko tržište. Ovim poslovnim potezom postigao se cilj približiti materijale što više komitentu, skratiti rok isporuke i omogućiti dostupnost svih materijala iz našeg prodajnog asortimana. Ciljevi u daljnjem poslovanju i razvoju Baumita na ovim prostorima su dostići razinu kao u Austriji, dakle postati broj 1 u svijetu građevinskih materijala.